Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
kr.169,00
Der er vanvittigt mange gode historier at fortælle inden for turisme- og oplevelsesbranchen i Danmark.
Men hvordan får du hul igennem til medierne? Hvilke historier er værd at satse på?Og hvordan kan du bruge pressearbejde i din turismevirksomhed til at få omtale og opmærksomhed fra medierne?
Denne bog er en meget konkret guide til at fortælle dine historier på den rigtige måde, så journalisterne lytter. Det er ikke nogen videnskab – alle kan lære det.
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser henvender sig til alle iværksættere og aktører, der arbejder med at skabe fantastiske oplevelser for danske og udenlandske turister.
Undertitlen på bogen er Få succes med omtale i medierne selvom du har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr.
Det koster nemlig ikke noget af lave pressearbejde udover din tid, energi og ihærdighed.
Når det lykkes at opnå gode presseresultater, kan det gøre en kæmpe forskel for dig og din virksomhed.
I bogen kommer du til at møde nogle af landets førende eksperter inden for PR i turismebranchen. Du kan også møde en række turismeiværksættere, der har forstået værdien af at prioritere pressearbejde, selvom der som turismeaktør altid er travlt med tusind andre ting.
Mikkel Noa Klein (f.1978) er uddannet journalist. Gennem en årrække har han arbejdet med presse og kommunikation inden for turismebranchen. I dag er han ansat som presse- og kommunikationschef og arbejder hver dag på at få omtale i medierne, selvom han har travlt med tusind andre ting og kun har et budget på 0,- kr.