kr.279,00
Hvordan går man fra at forstå, hvad kunden har brug for, til rent faktisk at handle derefter, så kunden får den bedste oplevelse, og så din forretning bliver bedst mulig? Få forståelse for, hvordan du kan gå fra refleksion til handling.
Mange virksomheder har øget deres forståelse for, at gode kundeoplevelser er god forretning. Men de mangler inspiration til, hvordan man går fra forståelse til handling. Ikke mindst fordi den gode kundeoplevelse har forandret sig.
Bogen Mindful Customer Experience åbner for en ny tilgang til kundeoplevelser, der virker! Bogen beskriver, hvad en mere bevidst kundeoplevelse er, og hvordan man skaber det fra strategiske overvejelser til praktisk implementering.
For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om deres tilgang til kundeoplevelser. Mindful Customer Experience, skrevet af Katja Andersen, er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable.
Katja Andersen har skrevet bogen til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening.