Trykværkets bøger

Mindful Customer Experience

kr.279,00

Hvordan går man fra at forstå, hvad kunden har brug for, til rent faktisk at handle derefter, så kunden får den bedste oplevelse, og så din forretning bliver bedst mulig? Få forståelse for, hvordan du kan gå fra refleksion til handling.

Mange virksomheder har øget deres forståelse for, at gode kundeoplevelser er god forretning. Men de mangler inspiration til, hvordan man går fra forståelse til handling. Ikke mindst fordi den gode kundeoplevelse har forandret sig.

Bogen Mindful Customer Experience åbner for en ny tilgang til kundeoplevelser, der virker! Bogen beskriver, hvad en mere bevidst kundeoplevelse er, og hvordan man skaber det fra strategiske overvejelser til praktisk implementering.

For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om deres tilgang til kundeoplevelser. Mindful Customer Experience, skrevet af Katja Andersen, er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable.

Katja Andersen har skrevet bogen til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening.

ISBN: 978-87-93063-00-6 Kategori:

Katja Andersen

Katja Andersen er Sr. konsulent hos Teradata (NYSE:TDC) og har de sidste 7 år arbejdet som konsulent indenfor customer experience management og customer strategies. Hun har endvidere haft stillinger indenfor salg, markedsføring, produktudvikling og personaleledelse. Forretningsmæssige kompetencer spænder fra kundeviden, prisstrategi, business intelligence til telco hvilket bevidner den forretningsmæssige dybde der alt sammen bunder i en stor passion for at vækste virksomheder til bedre forretning gennem bedre kunderelationer. Katja Andersen er uddannet cand.merc. fra CBS og har en MBA i international markedsføring fra OUBS. Uddannelse og viden har altid spillet en stor rolle og derfor lå det også lige for at skrive en bog om erfaringer og holdninger til det at være virksomhed i dag og sikre sig fastholdelse af ens kunder. På katjaandersen.dk kan man læse flere artikler og få ugentlig inspiration fra bloggen. Katja Andersen afholder foredrag om fastholdelse af kunder, udvikling af kunderelationen og senest også om kvinder som kunder. Privat bor Katja Andersen på Frederiksberg med sin mand Jens Verner Andersen og deres to børn. Læs mere om Katja Andersen og Mindful Customer Experience på katjaandersen.dk

Hyrdevænget 7 8310 Tranbjerg J +45 88 53 66 50 *Email*
.....